Merita sa te dedici carierei profesionale vs. vietii personale?

Posted on septembrie 20, 2008

4



Nu am mai avut sa scriu saptamaniile acestea pentru ca am avut un dead line pentru un proiect care a fost … prefer sa nu mai spun nimic despre el, pentru ca este un proiect la firma la care lucrez in  prezent,  atat ca mi-am sacrificat o buna parte din viata personala acestuia.

Sper sa pot recupera saptamaniile care urmeza si sa ma revansez fata de toti cei care am gresit.

Ce am pierdut?

– momentele in care baiatul meu intreba „Une tata?”

– rabdarea sotiei

– ruperea ritmului zilnic (sunt total dat peste cap)

cel mai frumos meci de Champions League a echipei mele favorite

– greutate,  etc.

Ce am castigat?

– satisfactie

– probabil increderea unora

– experienta

– mai nimic

Ca urmare survine urmatoarea intrebare:  Merita sa te dedici carierei profesionale vs. vietii personale?

Personal eu mi-as dori un echilibru intre acestea doua cu toate ca ambele necesita sacrificiu, si uneori e mai usor sa ignori una dintre ele decat sa le faci pe amandoua  simultan. Defapt asta e si problema esti om, esti limitat din nastere la un anumit nivel, de-a lungul vietii te formezi ca om si incerci sa ajungi la un nivel cat mai inalt in societate, personal, etc.  Dar intr-un final iti dai seama ca esti limitat la un anumit nivel intelectual, fizic, etc.

Totusi e bine sa poti  visa ca poti ajunge  la un nivel mai inalt,  caci astfel, poate,  progresezi ca persona, prin faptul ca incerci sa ajungi la acel nivel, dar drumul pana acolo este neprevazut si uneori s-ar putea sa te ratacesti.

Cu astea fiind spuse imi reiau intreabarea: Merita sa te dedici carierei profesionale vs. vietii personale?

Update: Ma tot gandeam de ce am ajuns sa recurg la astfel de mod de lucru, privind acum dintr-o alta perspectiva cred ca nu stiu ceva, ceva ce se preda la ASE (probabil si altundeva, eu acolo am gasit), si anume Managementul Carierei, dar un om informat este un om puternic. 🙂

Si anume cariera se poate planifica, dezvolta, incheia, etc.  astfel incat poti sa incerci sa ii dai cursul dorit carierei tale profesionale, indiferent care ar fii aceea, cu conditia sa stii ce vrei.

PS: Apropo am facut rost de meciul AS Roma – CFR 1907 Cluj (1-2) in format HD 720dpi

Posted in: Fapt Divers