Firefox…Minefield

Posted on octombrie 25, 2009

4



minefield

Recent am aflat de un nou proiect lansat de Mozilla, si anume proiectul Minefield, acesta va fi urmatorul browser lansat de Mozilla.

L-am descarcat si am inceput sa ma „joc” cu el, pentru a vedea si eu minunea, intr-adevar e foarte rapid. Am observat ca majoritatea addons nu mai merg, se blocheaza in meniul de options, browser-ul ingheata pe anumite site-uri (fix: Ctrl-F4),  deci mai am ceva de asteptat dar totusi este ceva promitator caci vroiam sa renunt la Firefox ca este prea lent.

Cu toate că Minefield este încă în stadiul alpha, se pare că are cel mai rapid engine javascript numit TraceMonkey, fiind cu 10% mai rapid decât Google Chrome.
Activarea engine-ului TraceMonkey se face din about:config, opţiunea javascript.options.jit.content.

Minefield poate fi downloadat de aici.

Am gasit si niste benchmark-uri interesante via ZDNET.

pc browsers benchmark

Posted in: De văzut, IT