Bancuri frate!

Posted on Noiembrie 24, 2010

0



Doi electricieni pe un stalp de inalta tensiune. Unul din ei vede o
batranica trecand pe acolo si i se adreseaza:
– Ne dati, va rog frumos, sarma aia rosie?
Batranica ridica sirma si le-o da, la care electricianul ii spune celuilalt:
– Vezi, ti-am zis eu ca aia rosie e nulul!?


***** Se intalnesc doi ardeleni. Primul intreaba: – Tu nu tii minte, ce numar de telefon are Ion? Al doilea: – Nu prea tin minte. Primul: – Spune macar aproximativ.

***** Honore de Balzac iubea viata frumoasa.
Cand un unchi batran si zgarcit a murit, lasandu-i o mare mostenire, Balzac a comunicat vestea astfel:
-„Azi, la ora 5 dimineata, unchiul meu si cu mine am pasit intr-o lume mai buna!”


***** Doi tipi se bat intr-o parcare pe viata si pe moarte. Un copil sta si striga: – TATA, TATAAAA !!! Vine un politist si intreaba: – Care e taica-tu? – Nu stiu, ca de asta se bat!!


***** Medicul meu a insistat să trec pe la dumneavoastră, spuse pacientul către psihiatru. Dumnezeu ştie de ce, căci eu am o căsnicie fericită, o slujbă sigură, mulţi prieteni, n-am griji…
– Hm, spuse psihiatrul, luându-şi carnetul de notiţe. Şi de când ai senzaţia asta?

Posted in: Fun